Tuesday, December 3, 2013

19 November 2013 tarikh yang aku hampir tak percaya aku diketepikan untuk hadir dalam satu konferensi. Bila aku terima panggilan itu, aku hampir tak percaya apakah itu benar atau hanya gurauan. Tetapi nyata sekali itu memang benar.
Aku telah mohon cuti dan telah mendaftarkan diri sebulan untuk menghadiri konferen tersebut.
Oh mana silapnya? kenapa aku di singkirkan? kenapa aku tak dibenarkan? Penjelasan tak diberi kenapa? Hatiku mulai keliru? apa salah ku?  
Namun begitu aku sedar dalam segala sesuatu yang terjadi Tuhan ada rancana yang paling indah dalam hidupku. Tuhan ampunilah aku kerana aku telah mengatakan tindakan mereka tak adil dan tak betul. Siapalah aku mudah sangat menghakimi? Biarlah Engkau Tuhan memberi kepada setiap diri kami yang memimpin membuat keptusan yang tepat dalam masa tertentu agar tidak melemahkan semangat sesorang utk terus maju dan memberi yg terbaik bagiMU.  

No comments:

Post a Comment