Tuesday, March 17, 2009

Luka di hati siapa yang tahu
Hati ku cukup rasa malu
Mengenang nasib diriku
Kekasih ku di halang jumpa aku
Aku merana di bilik kecil ku
Tak ada siapa yang tahu
Hanya pakcik ku yang satu
Menghubungi aku setiap waktu
Aku terasa cukup pilu
Mengenang nasibku
Firman Tuhan panduanku
Cinta sejatiku hanya untuk Penciptaku
Aku tak akan menoleh pada mu
Kerana cintaku hanya pada Tuhanku

Aku rasa cukup malu keranamu, tapi aku dah tahu yang aku ini bukan milikmu
Aku keliru bila pakcikku memaklumkan segala pendirianmu
Aku ingin maju terus mencari ketenangan dan harapan pada Dia yang
memanggil aku jadi milikNya.
Cinta kita akan berakhir disini kerana aku tahu aku tak akan memahami siapa dirimu.
Aku berterimakasih kepada pakcik ku yang sentiasa memberi aku
dorongan hingga aku mengerti tujuan hidupku dalam tangan Bapaku.
Kepada pakcik ku yang aku kasihi dan hormati, aku tetap mengasihimu dan mengharapkan pakcik ku sentiasa dalam keadaan yang sihat dan diberkati dalam pelayanan.
Rintihan seorang pelajar

No comments:

Post a Comment